Chiar dacă au semnat documentele de preluare, oficialii Ford şi AVAS mai au multe detalii de pus la punct Sebastian Vlădescu şi Lyle Watters au negociat îndelung, au bătut palma o dată şi au semnat de două ori, la Frankfurt şi Craiova, însă începerea activităţii fabricii este prevăzută doar pentru 2009. E oficial. La Craiova nu se vor mai produce modele Daewoo, ci autoturisme Ford. Săptămâna trecută a fost parafată decizia care şterge numele Daewoo de pe firm
Chiar dacă au semnat documentele de preluare, oficialii Ford şi AVAS mai au multe detalii de pus la punct
Sebastian Vlădescu şi Lyle Watters au negociat îndelung, au bătut palma o dată şi au semnat de două ori, la Frankfurt şi Craiova, însă începerea activităţii fabricii este prevăzută doar pentru 2009.
E oficial. La Craiova nu se vor mai produce modele Daewoo, ci autoturisme Ford. Săptămâna trecută a fost parafată decizia care şterge numele Daewoo de pe firmamentul uzinei din Craiova şi, în acelaşi timp, pune în drepturi un nou proprietar: Ford Motor Company. Deşi există un contract semnat, negocierile nu sunt complet finalizate. De altfel, chiar şeful comisiei de privatizare, Sebastian Vlădescu, a declarat că producătorul american va intra efectiv în proprietatea uzinei cel mai devreme la finele acestui an sau chiar în luna ianuarie 2008, până atunci urmând să fie semnate o serie de clauze. Până una alta, primul hop pe care trebuie să îl depăşească guvernanţii de la Bucureşti este legat de aprobarea de către Parlament a legii speciale privind privatizarea Daewoo. „Nu cred că în Parlament există vreun interes ca acest proiect să fie amânat sau blocat, pentru că este foarte important la nivel economic“, spune premierul Tăriceanu. Însă nu trebuie omis contextul politic actual, Guvernul fiind în dezacord cu multe partide politice.
@N_P