A doua Românie creată peste hotare a dus la creşterea numărului de posturi TV dedicate diasporei. Pe lângă imagine, ele încearcă să atragă clienţii de publicitate locali. Realitatea-Caţavencu lucrează la înfiinţarea unui studio local în Spania, probabil la Madrid, alăturându-se astfel grupului de posturi care vizează diaspora. „Studioul va avea dublu scop: în primă fază, să transmită informaţii de acolo pentru Realitatea TV, iar apoi să producă un program
A doua Românie creată peste hotare a dus la creşterea numărului de posturi TV dedicate diasporei. Pe lângă imagine, ele încearcă să atragă clienţii de publicitate locali.
Realitatea-Caţavencu lucrează la înfiinţarea unui studio local în Spania, probabil la Madrid, alăturându-se astfel grupului de posturi care vizează diaspora. „Studioul va avea dublu scop: în primă fază, să transmită informaţii de acolo pentru Realitatea TV, iar apoi să producă un program local, de circa 15 minute“, explică Sorin Enache, general manager al grupului. Pentru lansarea studioului, estimată pentru începutul lui 2008, vor fi necesare investiţii de circa 200.000-300.000 de euro, care vor fi recuperate în circa doi ani din încasările din publicitate şi din onorariile de la operatori.
Ca prim pas, Enache negociază cu doi operatori de top din Spania - de cablu şi DTH - pentru ca postul din România să intre în oferta lor de programe. Chiar dacă postul se recepţionează deja în străinătate prin satelit şi internet, managementul poartă aceste discuţii pentru ca el să fie vizionat legal, pentru a vinde publicitate. „Programul, inclusiv publicitatea, va fi vizionat integral de românii din Spania. Pentru cele 15 minute de program local vom vinde publicitate targetată, poate chiar românilor cu afaceri acolo“, susţine Sorin Enache. El consideră că lansarea studioului are î