Românii se situează în coada clasamentului european al utilizatorilor aparatelor electrice de bărbierit. Distribuitorii încearcă să se impună prin educarea consumatorilor şi preţuri accesibile. Rata de penetrare a aparatelor electrice de bărbierit în rândul bărbaţilor din România nu depăşeşte în prezent 5%, procentaj care ne trimite pe ultimul loc în Europa Centrală şi de Est, potrivit unui studiu GfK, realizat pentru Philips. Firmele care distribuie aceste produse
Românii se situează în coada clasamentului european al utilizatorilor aparatelor electrice de bărbierit. Distribuitorii încearcă să se impună prin educarea consumatorilor şi preţuri accesibile.
Rata de penetrare a aparatelor electrice de bărbierit în rândul bărbaţilor din România nu depăşeşte în prezent 5%, procentaj care ne trimite pe ultimul loc în Europa Centrală şi de Est, potrivit unui studiu GfK, realizat pentru Philips. Firmele care distribuie aceste produse pe plan local pot fi însă optimiste, deoarece circa 83% dintre bărbaţii intervievaţi în România, într-un studiu IPSOS, se declară foarte satisfăcuţi de aparatele de bărbierit electrice folosite. În lupta pentru atragerea unui număr cât mai mare de consumatori, se află cinci mărci: Philips, Braun, Remington, Panasonic şi Rowenta. Chiar dacă majoritatea bărbaţilor din România folosesc aparatele de bărbierit umed (cu lame), există mulţi care preferă avantajele bărbieritului uscat. În primul rând, un astfel de aparat este confortabil: rasul este mai curat şi rapid, scapi de dependenţa de apă şi spumă, ai o mai mare libertate de mişcare, pentru că te poţi bărbieri oriunde şi oricând, fără să îţi fie teamă de iritaţii sau tăieturi. În plus, aparatul se curăţă simplu, prin spălare. Totodată, există aparate care se pot adapta şi unui ten mai sensibil. Ca dezavantaje, distribuitorii menţionează preţul ridic