Mazda o lansează în România pe noua Mazda6, în cadrul Salonului Auto de la Bucureşti (5-14 octombrie). Înainte de SIAB 2007, modelul a fost expus, în premieră mondială, la Salonul Auto de la Frankfurt. Mazda6 are un design complet nou faţă de versiunea anterioară, care a fost şi primul model ce îngloba filosofia Mazda, Zoom-Zoom.
„Noua generaţie este mai rafinată, mai matură şi mai spectaculoasă din punct de vedere al experienţei la volan şi ca aspect”, promite constructorul. Motorizările sunt în principiu aceleaşi ca şi la vechea generaţie: 1.8 litri şi 2.0 litri benzină şi un motor diesel de 2.0 litri. Noutatea o constituie propulsorul de 2,5 litri / 170 CP benzină, care este în fapt urmaşul lui 2.3 litri.
Constructorul nipon s-a concentrat pe două lucruri în realizarea noii generaţii Mazda6: designul (foarte sportiv şi arătos) şi pachetul de dotări şi opţiuni. Confortul a fost sporit, în special datorită creşterii în dimensiuni a modelului.
Siguranţei i s-a acordat, de asemenea, mai multă importanţă. Pe lângă vechile opţiuni, de la ABS şi controlul dinamic al stabilităţii (DSC) la controlul electronic al tracţiunii (TCS) şi asistenţa la frânare, s-au adăugat acum un sistem de faruri adaptabile (AFS), senzori de parcare, câmp vizual extins, tetiere cu acţionare activă, pedale de frână şi de ambreiaj deformabile şi măsuri extinse de protecţie pentru pietoni. Importatorul nu a făcut public preţul încă, dar acesta va fi, după toate probabilităţile, similar celui vechi, care costa 16.626 euro, cu toate taxele incluse. (A.E.M)
Mazda o lansează în România pe noua Mazda6, în cadrul Salonului Auto de la Bucureşti (5-14 octombrie). Înainte de SIAB 2007, modelul a fost expus, în premieră mondială, la Salonul Auto de la Frankfurt. Mazda6 are un design complet nou faţă de versiunea anterioară, care a fost şi primul model ce îngloba filosofia Mazda, Zoo