UniCredit Tiriac, a patra mare banca de pe piata dupa active, se pregateste pentru o "crestere accentuata" pe piata de retail anul viitor.
Cresterea se va baza pe o retea de unitati extinsa, pe noi produse, pe politici de preturi si promovare care sa atraga noi clienti si, nu in ultimul rand, pe imbunatatirea calitatii serviciilor, afirma Zoltan Major, vicepresedintele pe retail al institutiei de credit.
"Vom folosi intreg mixul de marketing pentru a avea o crestere accentuata pe retail. Pretul va fi un element important, dar mai ales imbunatatirea distributiei, apropierea de client, precum si promovarea", a declarat Zoltan Major pentru ZF in primul sau interviu de la instalarea in functie.
El spune ca UniCredit nu renunta la principiul cresterii in conditii de profitabilitate, mentionand ca banca va incerca sa priveasca nivelul costurilor si prin prisma clientului, mai ales ca are drept obiectiv extinderea portofoliului.
"Nu vom fi foarte agresivi cu preturile, insa nici relaxati."
Noul sef al retailului la UniCredit afirma ca banca se va concentra in perioada urmatoare pe cresterea organica.
"Avem foarte multe de facut. Foarte important va fi sa avem un focus targetat pe segmente de clienti, ceea ce inseamna pozitionare si produse specifice pentru fiecare segment vizat".
Din 2008, UniCredit Tiriac va lansa pachete de produse si servicii si pentru segmentul de masa, banca avand deja un portofoliu de clienti din aceasta zona mostenit de la fosta Banca Tiriac.
"Vom intari si oferta pentru segmentul cu venituri medii si peste medii, precum si pentru clientela de private banking. Ne vom concentra foarte mult pe cresterea calitatii produselor si serviciilor pentru ca aceasta va face diferenta intre jucatorii de pe piata. Calitatea va insemna foarte mult, dupa ce ani de zile piata s-a concentrat pe cresterea volu