Antoine Arnault, 29 de ani, e dovada vie ca luxul nu naste intotdeauna lux. Tatal sau, Bernard Arnault, e creatorul celui mai mare concern de lux, LVMH, dar fiul cel mare a preferat afacerile inodore si uneori incolore cu domenii web. De aceea s-a spus ca in viata lui Antoine numele (fie ele de familie, fie de site-uri) joaca un rol important. ..
Acum 6 ani el a fondat impreuna cu doi prieteni Domainoo, un site francez care vinde nume de domenii. A beneficiat de sprijinul Europatweb (actionar cu 25 % ), societate de investitii in internet fondata tot de el. Domainoo vindea un domeniu cu 35 euro si viza o cifra de afaceri de 10 milioane franci in primul an de la deschidere.
Arnault avea si are ambitii europene, iar "faptul ca e fiul cui e l-a ajutat in mod sigur sa castige intr-un context nefavorabil", sustine Frederic Guillaume, directorul unei societati cu vechime in piata domeniilor web.
Prima oara cand a auzit vorbindu-se despre internet, in 1995, Antoine era student la Economie la Universitatea Paris Dauphine. "Navigam zi si noapte", isi aminteste el, "vizitam toate site-urile americane, Yahoo, MSN, e-Bay". E o pasiune pe care de altfel o impartaseste cu tatal sau, Bernard.
Ca student la HEC in Montreal, Antoine a inceput sa foloseasca si mai mult internetul, mai ales ca acolo cursurile aveau rezumate postate online si se putea sfatui cu profesorii tot online. La o petrecere aude de cineva care oferea 100 000 dolari pentru un nume de domeniu. Acela a fost declicul. Impreuna cu doi prieteni, Raphael Raingold si Olivier Baron, Antoine lanseaza sites@vendre, un site specializat in vanzarea de nume. "Propuneam nume ca jospin2002.com (dupa numele primului ministru francez de atunci) sau chirac2002.com, ceea ce a facut sa se vorbeasca despre noi". La intoarcerea in Franta a creat Domainoo, a integrat sites@vendre si l-a rebotezat Topnoms. @N_