- Diverse - nr. 185 / 21 Septembrie, 2007 "Cand am venit in 1990 la Ansamblul «Muresul» am strans… cam toate valorile Liceului de Arta, in ciuda si cu riscul faptului ca multi dintre dansatori si instrumentisti faceau naveta, i-am recrutat si i-am ajutat sa se afirme repede", afirma directorul Ansamblului, domnul Iosif Titi Boanta, ieri, putin dupa ora 8 dimineata (conform programului de fiecare zi - ar fi interesant sa vedem directorii teatrelor targumuresene la acea ora "in post"), in foarte cochetul sau birou de la fostul Cinematograf "Unirea". "Actualmente, aceasta este cea mai ofertanta sala de spectacol, in care, vrand-nevrand, Teatrul National va fi nevoit sa-si mute reprezentatiile", confirma acelasi, la o cafea servita intr-o ceasca de o culoare stridenta a puterii portocalii, de catre Adelina, o secretara decenta, cum ar fi de dorit oriunde. Dintre instrumentisti, Zoltan Bambo, seful orchestrei, este unul dintre acesti …racolati, "care s-a afirmat repede, ca un adevarat profesionist, nu numai in interes propriu, dar si ca orchestrator, de aceea i-am dat in 1994 functia de dirijor, ca si partea de sustinere a coregrafiei, si de acompaniere a solistilor; astfel, melodicitatea pieselor orchestrate a capatat o alta infatisare prin modul de armonizare diferit, in ansamblu, ca interpretare. Suntem si datorita lui considerati cea mai valoroasa orchestra din tara. Trofeul oferit de Mihaela Radulescu la «Duminica in familie» din 2006 «troneaza» in birou alaturi de alte distinctii, realizatoarea avand mereu in vedere Ansamblul Profesionist Artistic «Muresul», «Io mi-s mandra-n sat» fiind singura productie remarcabila de folclor continuta in emisiunile de divertisment". Domnul Iosif Boanta mai adauga faptul ca, "dintre multele suite pentru orchestra, s-a desprins, de departe, cea cu piese muzicale din sudul tarii", care se termina cu "Ciocarlia", interpretata de Zoli