Competiţia pentru forţă de muncă împinge companiile la mijloace de angajare neconvenţionale Un simplu anunţ de angajare pus în vitrină sau dat la ziar nu mai e suficient pentru ca
Competiţia pentru forţă de muncă împinge companiile la mijloace de angajare neconvenţionale
Un simplu anunţ de angajare pus în vitrină sau dat la ziar nu mai e suficient pentru ca firmele să-şi găsească angajaţii de care au nevoie. Joburile se bat acum, cu detergenţii şi berea, pe panourile stradale şi la tv, pentru atenţia trecătorilor şi a spectatorilor.
Lanţul de magazine real,- Hypermarket România a dat startul unei campanii masive de recrutare, în urma căreia se urmăreşte angajarea a 2.500 de persoane pentru următoarele hipermarketuri care vor fi deschise în Bucureşti Timişoara, Cluj şi Galaţi. Amploarea campaniei de recrutare şi dificultatea de a găsi forţa de muncă necesară i-au determinat pe angajatori să iasă din tiparele obişnuite ale recrutării. Campania este mediatizată în: radio, presă, panotaj stradal şi pe Internet.
"Campaniile de recrutare desfăşurate pe outdoor sunt noi pentru aceasta medie. Cu începere din acest an, marile companii, în special hipermarketurile, au început să folosească această medie pentru a promova o campanie de recrutare în oraşele în care urmează să îşi deschidă magazine", remarcă Liviu Voicu, Senior Sales Manager al companiei de publicitate stradală News Outdoor.
O campanie de publicitate stradală are marele avantaj că poate atinge foarte bine publicul dintr-o anumită zonă geografică. Dacă vrei să nu ai probleme cu întârzierea la serviciu a angajaţilor, îţi plasezi campania într-o zonă apropiată sau accesibilă viitorului angajat. Deocamdată, publicitatea stradală nu reprezintă o piaţă în sine pentru companiile de outdoor.
Deficit de bucătari, cofetari şi patiseri
"Aceste campanii nu sunt foarte frecvente