Peste 130 de pasageri au asteaptat peste zece ore in incinta Aeroportului International Cluj-Napoca, dupa ce avionul cu care urmau sa plece in Tunisia nu a putut ateriza din cauza cetii, anunta NewsIn.
Potrivit pasagerilor, avionul trebuia sa decoleze la 2.45 spre Tunisia , iar sejurul a fost contractat prin firma Kartago Tours. Anica Merisescu, unul din pasageri, a strans semnaturi pentru a da in judecata firma si sustine ca orele de asteptare au fost pentru majoritatea pasagerilor un cosmar.
"Este inadmisibil. Au fost multi care au dormit cu capul pe mese, unii au stau ore in sir pentru ca nu sunt suficiente scaune. In plus era si frig si curent", a declarat Anica Merisescu.
Reprezentanta Khartago Tours, Monica Pop, a sosit la aeroport in jurul orei 9.00 pentru a imparti pasagerilor apa si sandwich-uri. Ea a afirmat
ca avionul pe care il asteptau pasagerii romani a fost redirectionat din cauza cetii, spre Budapesta.
"Cand se va ridica ceata si vor fi create conditii pentru aterizare, avionul va veni iar pasagerii se vor imbarca spre Tunisia", a declarat Pop.
Oamenii spun insa ca ceata s-a instalat de abia la ora 5.00, cu circa doua ore mai tarziu decat ora la care era programat sa decoleze avionul.
Pasagerii au sesizat Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC) Cluj, cerand sanctionarea firmei care le-a organizat vacanta, pe motiv ca aceasta a neglijat sa ii informeze cu privire la motivele intarzierii avionului.
Pasagerii au asteptat circa zece ore in aeroport, din care patru dupa punctul de check-in, deoarece nimeni nu le-a spus ce se intampla cu aeronava care trebuia sa vina din Tunisia si sa ii duca tot acolo.
Directorul OPC Cluj, Lenuta Suteu, a precizat la randul ei ca a trimis marti doi inspectori la aeroport. "Am sunat la firma Kartago dar nu ne-a raspun