Autoritatile portuare constantene au dispus, marti, retinerea unei nave sub pavilion Sierra Leone la bordul caruia s-au gasit peste 20 de deficiente care puneau in pericol siguranta echipajului si a navigatiei, anunta NewsIn.
Purtatorul de cuvant al Autoritatii Navale Romane, Mona Paraschiv, a declarat, marti, ca interdictia de a parasi portul a fost data navei Mazen 1 sub pavilion Sierra Leone in urma unui control al inspectorilor Port State Control. Vasul se afla ancorat in dana 45 a Portului Constanta, la operatiuni de incarcare fier vechi, iar dupa verificari s-au descoperit 21 deficiente dintre care cinci sunt majore.
Printre neregulartatile semnalate de autoritatile constantene se numara defectiuni ale iluminatului de avarie din sala masini, capacul de la una dintre magazii era fisurat pe margini, iar pompa de incendiu de avarie nu avea presiune suficienta. De asemenea, inspectorii au mai stabilit ca lansarea barcii de salvare din tribord nu se putea face in conditii corespunzatoare, iar datele de intretinere ale navei erau incomplete.
Nava va putea pleca dupa efectuarea unei alte inspectii la bord prin care sa se confirme ca nava poate naviga in siguranta.
Autoritatile portuare constantene au dispus, marti, retinerea unei nave sub pavilion Sierra Leone la bordul caruia s-au gasit peste 20 de deficiente care puneau in pericol siguranta echipajului si a navigatiei, anunta NewsIn.
Purtatorul de cuvant al Autoritatii Navale Romane, Mona Paraschiv, a declarat, marti, ca interdictia de a parasi portul a fost data navei Mazen 1 sub pavilion Sierra Leone in urma unui control al inspectorilor Port State Control. Vasul se afla ancorat in dana 45 a Portului Constanta, la operatiuni de incarcare fier vechi, iar dupa verificari s-au descoperit 21 deficiente dintre care cinci sunt majore.
Printre