CrisTim, cel mai mare producator de preparate din carne de pe piata locala, a inregistrat in primele opt luni ale anului o cifra de afaceri de 58 mil. euro, in crestere cu 13% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul majorarii vanzarilor pe segmentul de produse cu valoare adaugata mai mare.
Compania estimeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 90 mil. euro, in crestere cu 12% fata de anul precedent, numai din activitatea de mezeluri. Potrivit datelor companiei, marja operationala a CrisTim pe segmentul de mezeluri va reprezenta in acest an 8% din cifra de afaceri. Pe baza acestor estimari, CrisTim va obtine un profit operational de 7,2 mil.. euro doar din afacerea de procesare a carnii.
"Profitul operational se imbunatateste comparativ cu anul trecut datorita masurilor de eficientizare si optimizare pe care le avem la nivel de grup. Numai pe partea de mezeluri, profitul operational se majoreaza anul acesta cu 0,5% comparativ cu anul precedent, datorita cresterii vanzarilor de produse premium si reducerii vanzarilor la produsele economice, cum este parizerul", a declarat Gabriel Alexandru, vicepresedintele grupului.
"Ne incadram in estimari deoarece noi vizasem o crestere de 10-15% pentru anul acesta. Pe volume este o crestere intre 5 si 7%, dar pe cifra de afaceri ajungem la cresteri de 13-15%", a declarat Radu Timis, presedintele companiei.
Astfel, reprezentantii companiei estimeaza ca grupul va finaliza anul acesta cu o marja a profitului operational de 13%, in crestere cu doua procente comparativ cu anul precedent pe fondul eficientizarii productiei, dupa ce in 2006 acesta a scazut de la 14%.
Tot pentru a asigura eficientizarea afacerii, CrisTim a inchis recent sase dintre magazinele grupului, investind in modernizarea altor patru locatii.
"Am inchis anul acesta sase locatii, am modernizat alte p