La cea de a saptea editie a Golden Hammer, festival international de publicitate din Letonia, agentiile Publicis, Utopium Advertising si GAV/Scholz&Friends au adus Romaniei un premiu de aur, patru de argint si patru nominalizari. Premiile cele mai multe au revenit agentiei Publicis. Aurul a fost obtinut pentru HP (imprimante color), cu print-urile „Manga” si „Stampa” iar, cu seria de print-uri „Shakespeare” si „Godot”, Publicis a adus b
La cea de a saptea editie a Golden Hammer,
festival international de publicitate din Letonia, agentiile Publicis, Utopium
Advertising si GAV/Scholz&Friends au adus Romaniei un premiu de aur, patru
de argint si patru nominalizari. Premiile cele mai multe au revenit agentiei
Publicis. Aurul a fost obtinut pentru HP (imprimante color), cu print-urile
„Manga” si „Stampa” iar, cu seria de print-uri „Shakespeare” si „Godot”,
Publicis a adus brandului HP (festivalul de Teatru Virtual) si argintul.
Agentia a mai luat un trofeu de argint si cu printul „The Chocolate” pentru
brand-ul Marazzi. De asemenea, alte patru printuri au fost nominalizate: Modul
Design („The Armchair” si „The Chair”), Marazzi („The Cake”) si Fresh
(„Wunderbaum”).
"Muncim de la inceputul anului pentru
genul acesta de recunoastere - premii la festivalurile locale si
internationale. Increderea clientilor ne-am castigat-o deja cu munca din
fiecare zi, dar stim ca in piata suntem judecati si dupa figura pe care o facem
la competitii. Am inceput bine cu festivalurile AdPrint si Effie iar cu aurul,
argintul si nominalizarile de la Golden Hammer avem increderea ca suntem pe
drumul cel bun", spune Razvan Capanescu, Creative Director Publicis.
Recunoastere a primit si Utopium
Advertising prin doua trofee de