Xerox Romania a inregistrat o crestere de peste 40% a valorii vanzarilor de echipamente laser, raportat la aceeasi perioada a anului trecut, depasind astfel de aproximativ 4 ori cresterea pietei pe acest segment, potrivit lui Marius Persinaru, General Manager Xerox Romania si Republica Moldova.
„Aceasta evolutie confirma potentialul enorm al pietei de echipamente laser, una dintre cele mai dinamice componente ale pietei de periferice din Romania”, mai spune Marius Persinaru.
Evolutie pozitiva a vanzarilor a fost incurajata pe piata din Romania de raportul calitate-pret competitiv, este de parere general managerul Xerox Romania.
„Romania mai este inca o piata sensibila la pret, dar in ultima vreme atentia cumparatorilor a fost atrasa mai degraba de un bun raport calitate-pret. Cum echipamentele laser sunt foarte competitive din acest punct de vedere, este firesc sa suscite un interes din ce in ce mai mare din partea utilizatorilor. Si vorbim aici atat despre cei individuali, cat mai ales despre companiile mici si mijlocii”, a spus acesta.
Persinaru considera ca evolutia pietei de periferice este favorabila echipamentelor laser, care au vanzari in crestere continua. „Pe masura ce vor deveni din ce in ce mai accesibile, acestea vor schimba raportul de forte actual din piata de periferice. Tehnologia laser este mai rapida, calitatea printurilor este mai buna, iar consumabilele sunt din ce in ce mai eficiente si mai ecologice. Asadar, toate premisele ne incurajeaza sa pariem pe laser pentru urmatorii ani”, a declarat Marius Persinaru.
Xerox Romania a lansat anul acesta 13 produse noi (imprimante si multifunctionale laser), iar o buna parte dintre acestea se adreseaza in special segmentului intreprinderilor mici si mijlocii si au functii avansate si un raport calitate-pret foarte bun.
Oficialii companiei se asteapta ca trendul ascend