Dacia LoganSursa: Dacia.ro
Producatorul francez de automobile Renault urmareste sa vanda pe piata europeana in anul 2009 pana la doua milioane de autovehicule si sa ajunga astfel la nivelul inregistrat in perioada 1999-2001, a declarat marti, Patrick Pelata, vicepresedintele executiv pentru dezvoltare al grupului, citat de Forbes.
Pentru 2009, Renault vrea ca nivelul vanzarilor sa depaseasca pragul de 2,5 milioane autovehicule vandute, inregistrat in 2005, pentru aceasta bazandu-se pe introducerea pe piata a noi modele, incepand cu modelul Laguna, care va fi lansat luna viitoare, precum si pe cresterea vanzarilor la modelul Logan, produs de filiala Dacia din Romania.
Anul trecut, Renault a vandut in Europa (exceptand pietele din Romania si Bulgaria) 1,66 milioane autovehicule. In perioada ianuarie-august a acestui an, producatorul francez a vandut in Europa putin peste un milion de unitati, in scadere cu 7% fata de aceeasi perioada a nului trecut.
Pentru anul 2009, Renault vizeaza depasirea cu 800.000 de unitati a nivelului inregistrat in 2005, cand au fost vandute 2,5 milioane autovehicule.
“Renault este in urma si trebuie sa recupereze teren”, a precizat Patrick Pelata.
Pelata a explicat ca Renault spera ca introducerea pe piata a noi modele, incepand cu noul Laguna, care va fi lansat luna viitoare, precum si cresterea vanzarilor la modelul Logan produs de filiala Dacia din Romania sa ajute la indeplinirea acestei tinte.
Oficialul Renault a recunoscut marti ca grupul are probleme in Iran, unde productia fabricii care se ocupa cu asamblarea modelului Logan este mai lenta decat nivelul asteptat, insa a anuntat ca grupul va face tot posibilul pentru acoperirea cererii de pe piata. Dacia LoganSursa: Dacia.ro
Producatorul francez de automobile Renault urmareste sa vanda pe piata europeana in anu