Mulţi artişti astăzi în top au ales iniţial varianta lansării unei asemenea producţii pentru a fi cunoscuţi Realizarea unui videoclip după un scenariu cât mai ingenios a devenit o
Mulţi artişti astăzi în top au ales iniţial varianta lansării unei asemenea producţii pentru a fi cunoscuţi
Realizarea unui videoclip după un scenariu cât mai ingenios a devenit o condiţie sine-qua-non pentru reuşita în showbiz. Aproape toţi cei care au de-a face cu acest domeniu au înţeles că, înainte de orice, trebuie să intri în conştiinţa publicului şi să te faci remarcat printr-un videoclip. Unul cât mai original şi difuzat cât mai des la toate posturile.
Înainte de a urca pe scenă în concertul tatălui ei, Cleopatra Stratan devenise un mic star adorat de toată lumea, graţie celebrului videoclip în care, cu ochelari de soare imenşi, căra foarte convinsă o valiză mai mare decât ea însăşi. Un alt exemplu este Mihai Mărgineanu cu un clip nonconformist, din care lipseau orice urmă de eleganţă şi fetele decoltate. Piesa a avut succes oricum, iar Mărginean a început să fie din ce în ce mai solicitat.
Cornel Păsat este cel mai recent exemplu de artist care şi-a lansat primul videoclip din cariera sa şi a colegilor săi de la Flamingo Boys. Şi cum el este dansator, pentru ca producţia să fie una de succes, în clipul "The Ride" apare şi formaţia al cărei solist este Adi Bumbescu, fiul fostului fotbalist. Este începutul unei colaborări care se va finaliza cu un album de 10 piese, iar Cornel Păsat este primul coregraf care a avut ideea de a atrage atenţia asupra valorii trupei sale şi prin intermediul videoclipului.
Costuri umflate şi mofturi pe peliculă
În ultimii ani, costurile unui videoclip au scăzut. Preţul de pornire ar fi în jur de 2.000 de euro, dar el poate ajunge la 6.000. Artiştii, în general, obişnuiesc să umfle exagerat costurile pentru a impres