Decolare dupa... 15 ore
Foto Diana SANDOR
Blocate pe Aeroportul International Cluj, 133 de persoane au plecat in Tunisia cu o intirziere de 15 ore
Patania celor 133 de turisti romani veniti luni noaptea la aeroport nu este una singulara. Aceeasi companie aeriana, Kartago Airlines, a inregistrat mai multe astfel de incidente in acest an. Motivul intirzierii de peste 15 ore a cursei aeriene care trebuia sa-i transporte pe turisti la Monastir a fost, in prima faza, o furtuna care s-a abatut asupra aeroportului din Tunisia.
Din aceasta cauza, cursa care trebuia sa decoleze marti la 2.45 dimineata a avut o prima intirziere de 2 ore. A doua intirziere a fost inregistrata, insa, la aterizarea pe Aeroportul International din Cluj, aterizare care pina la urma n-a mai avut loc, din cauza unei cete dense care punea in dificultate operatiunea.
Avionul a fost deviat catre Aerogara din capitala Ungariei, unde a stationat pina in jurul prinzului. Abia in jurul orei 18 romanii care au platit fiecare cite 400 de euro pentru un sejur de 7 nopti au putut sa se vada in aer, dupa o asteptare de mai bine de 15 ore.
Pasagerii nimanui
Intre timp, fiecare persoana abandonata in aeroport a petrecut orele cum a stiut mai bine. Mesele barului au fost asaltate de oameni cu chipuri obosite, iar cafelele s-au vindut mai ceva ca piinea calda. Printre cei 133 de nefericiti care au avut de indurat calvarul unei asteptari de 15 ore se aflau si mai multi prichindei, dintre care cel mai mic avea doar 5 luni.
Cu nervii intinsi la maxim, oamenii au inceput sa semneze hirtii pentru a da in judecata compania aeriana Kartago Airlines si operatorul de curse Kartago Tour, mai ales ca pierdusera deja aproape 2 zile de cazare. Monica Pop, reprezentanta a Kartago, a sustinut ca intirzierile au avut loc din motive meteorologice, iar turist