Cifra de afaceri a magazinelor virtuale româneşti s-ar putea tripla în 2008 Comerţul electronic din România înregistrează creşteri spectaculoase în ultimii ani. Acest trend convinge tot mai mulţi antreprenori să îşi lanseze afaceri în mediul virtual. Ploieşteanca Raluca Niţu nu a împlinit încă 24 de ani, dar are deja o experienţă de peste doi ani şi jumătate în managementul afacerilor pe internet. La începutul acestui an, în timp ce era încă studentă î
Cifra de afaceri a magazinelor virtuale româneşti s-ar putea tripla în 2008
Comerţul electronic din România înregistrează creşteri spectaculoase în ultimii ani. Acest trend convinge tot mai mulţi antreprenori să îşi lanseze afaceri în mediul virtual.
Ploieşteanca Raluca Niţu nu a împlinit încă 24 de ani, dar are deja o experienţă de peste doi ani şi jumătate în managementul afacerilor pe internet. La începutul acestui an, în timp ce era încă studentă în anul IV, a decis să lanseze un nou magazin virtual pentru cadouri şi aranjamente florale, pentru a fructifica oportunităţile tot mai mari apărute în acest domeniu. „Ne adresăm, în primul rând, oamenilor de afaceri care nu au timp să meargă în oraş să caute cadouri. Sunt atât bărbaţi, cât şi femei – aleg această soluţie din lipsă de timp, comoditate şi rapiditate“, spune Raluca Niţu, manager ElegantGift.ro Printre clienţi se numără însă şi românii plecaţi din ţară, care nu pot sărbători alături de familie ocaziile importante, dar şi cei care vor să trimită un cadou în străinătate. „Ne adresăm şi oamenilor care au nevoie de un plus de creativitate atunci când oferă un cadou“, adaugă Raluca Niţu.
Conform estimărilor GeCAD ePayment, în România se lansează în fiecare lună 20 de magazine online care acceptă modalităţi de plată electronice. La sfârşitul acestui an, numărul a