Speculând numărul în creştere al IMM-urilor, operatorii mai speră să câştige din telefonia fixă Industria telecom a căzut de acord asupra faptului că zilele telefoniei fixe sunt numărate. Totuşi, piaţa românească e plină de noi oferte pe acest segment, adresate clienţilor business. Care să fie motivul? Când operatorul de telefonie mobilă Zapp a lansat, anul trecut, serviciul FixTel, nu puţine voci, inclusiv din cadrul concurenţei, s-au întrebat ce succes poa
Speculând numărul în creştere al IMM-urilor, operatorii mai speră să câştige din telefonia fixă
Industria telecom a căzut de acord asupra faptului că zilele telefoniei fixe sunt numărate. Totuşi, piaţa românească e plină de noi oferte pe acest segment, adresate clienţilor business. Care să fie motivul?
Când operatorul de telefonie mobilă Zapp a lansat, anul trecut, serviciul FixTel, nu puţine voci, inclusiv din cadrul concurenţei, s-au întrebat ce succes poate avea un serviciu care oferă, practic, aceeaşi conexiune prin reţeaua de telefonie mobilă, dar realizată prin intermediul unui aparat telefonic fix. Cu alte cuvinte, de ce aş achiziţiona, persoană fizică sau companie fiind, un telefon mobil mai mare şi mai greu, pe care să îl ţin pe birou pe post de fix. Reprezentanţii companiei spun însă că, la un an de la lansare, serviciul s-a bucurat de succes. Cât de mare a fost succesul rămâne o enigmă, pentru că oficialii Zapp nu doresc să facă public numărul clienţilor serviciului FixTel. Totuşi, mutarea nu a lăsat indiferentă competiţia, care a reacţionat prin lansarea unor servicii similare, iar Romtelecom, ai cărui clienţi sunt principalii vizaţi de serviciile de telefonie fixă lansate de ceilalţi operatori, nu a rămas nici el fără replică. „FixTel este un serviciu preferat altor soluţii similare şi pentru că are tarife competitive cu