Fondurile de pensii facultative au investit circa 18 milioane de euro în campaniile de promovare din acest an. În „discuţiile“ despre bătrâneţe, câştigător la vânzări a ieşit Allianz. Bătrânii au fost elementul comun folosit de fondurile de pensii facultative în campaniile de atragere a populaţiei. Cu haine şi mesaje diferite, aceştia au jucat rol de promoteri pentru noul produs, trebuind să câştige şi încrederea populaţiei în marca companiei. B
Fondurile de pensii facultative au investit circa 18 milioane de euro în campaniile de promovare din acest an. În „discuţiile“ despre bătrâneţe, câştigător la vânzări a ieşit Allianz.
Bătrânii au fost elementul comun folosit de fondurile de pensii facultative în campaniile de atragere a populaţiei. Cu haine şi mesaje diferite, aceştia au jucat rol de promoteri pentru noul produs, trebuind să câştige şi încrederea populaţiei în marca companiei.
Bugetele de marketing investite nu au rămas fără urmări. Aproximativ 8.619 de persoane au subscris pentru un fond de pensie facultativă (Pilonul III) până la 7 septembrie, potrivit datelor publicate pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP). Cel mai mare număr de clienţi subscrişi, circa 5.017 de persoane, a reuşit să îl atragă Allianz-Ţiriac Pensii Private, care a avut o campanie de publicitate dezvoltată de agenţia Graffiti BBDO. Potrivit reprezentanţilor Allianz-Ţiriac Pensii Private, compania a investit în acest an circa patru milioane de euro (net) în promovarea atât a produselor de pensii facultative, cât şi a celor obligatorii. Campania s-a desfăşurat la nivel naţional, pe o perioadă de două luni, şi a fost difuzată pe principalele canale media: TV, presă scrisă şi outdoor. La bază a stat ideea că, într-o perioadă în care vei avea foarte mult timp la dispoziţie, o pensie facu