Pentru oamenii de publicitate care şi-au luat inima în dinţi să pornească această experienţă, blogul este un dialog pe care-l poartă atât cu prietenii, cât şi cu colegii de breaslă
Pentru oamenii de publicitate care şi-au luat inima în dinţi să pornească această experienţă, blogul este un dialog pe care-l poartă atât cu prietenii, cât şi cu colegii de breaslă şi clienţii. Deşi sunt "tobă de carte", adică ştiu să vândă, ei nu sunt încă decişi să posteze reclame pe blogurile lor.
Răzvan Mătăşel, Răzvan Varabiescu, Florin Dumitrescu, Brăduţ Florescu, Răzvan Căpănescu sunt nume importante ale publicităţii care şi-au făcut loc de curând în galeria bloggerilor. Nota dominantă a acestor canale alternative de comunicare diferă de joburile pe care le au în agenţii.
Temele abordate pe blogurile lor acoperă o gamă largă de domenii: de la mărturisiri din viaţa personală sau observaţii zilnice asupra problemelor sociale şi până la evenimente şi subiecte din mass-media şi advertising, rebranduiri sau mişcări pe piaţa de publicitate.
"Profesorul de planning"
Deputy Managing Director & Head of Planning la Leo Burnett, Răzvan Mătăşel ţine, după cum singur afirmă, un blog despre strategic planning, care se adresează nu doar cunoscătorilor domeniului, ci studenţilor pasionaţi de publicitate.
Mătăşel "lucrează" la blogul său cam 45 de minute pe zi, după cum mărturiseşte. "Scriu în principal despre planning şi advertising, dar abordez şi subiecte de management şi cele legate de cariera mea de profesor, la categoria <> . Foarte rar mai strecor şi câte un detaliu din viaţa personală", adaugă Mătăşel.
O voce "grea" în rândul bloggerilor care vizează domeniul comunicării este şi Răzvan Varabiescu, Managing Director la Media Direction. "69% media" este numele blogului şi cuprinde categorii precum "Media", "Media Creative", "Advertising" şi chiar