Reduceri de 10% la produsele de înfrumuseţare şi 3% la medicamente, cu cardul BT-Centrofarm Pentru atragerea de noi clienţi, băncile se orientează pe segmente din ce în ce mai înguste,
Reduceri de 10% la produsele de înfrumuseţare şi 3% la medicamente, cu cardul BT-Centrofarm
Pentru atragerea de noi clienţi, băncile se orientează pe segmente din ce în ce mai înguste, dar promiţătoare. Femeile active, cu venituri medii şi peste, au devenit targetul unui card co-branded, care îmbie prin reduceri la cosmetice şi o limită de creditare substanţială.
Banca Transilvania (BT) şi Centrofarm au lansat ieri un card de credit co-branded, cu o limită de împrumut de 5.000 euro (echivalent în lei), prin care li se oferă posesorilor reducere de 10% la toate produsele cosmetice şi de 3% pentru medicamente. Produsul este adresat în special femeilor active, cu un venit peste medie.
De altfel, potrivit lui Dorin Catană, directorul general al Centrofarm, 80% din clienţii celor 33 de farmacii Centrofarm sunt femei. Beneficiarii acestui card sub sigla Visa sunt, în primul rând, clienţii actuali ai Centrofarm, dar noul produs se adresează unui segment extins de persoane.
Astfel, sunt considerate eligibile de către bancă persoanele cu venituri eligibile de minimum 100 de euro (echivalent în lei), limita de creditare fiind stabilită în funcţie de scoringul aplicat pentru cardul de credit şi gradul de îndatorare al clientului.
Fiind un card de credit, rulajul lunar minim care trebuie efectuat este de 10% din suma utilizată, iar perioada de graţie este de până la 55 de zile, numai pentru cumpărăturile efectuate la comercianţi. Dobânda anuală pentru acest card este 18%, nefiind percepute taxe pentru emiterea cardului şi nici comisioane pentru cumpărături la comercianţi.
Administrarea anuală a contului de card este 10 lei, comisionul pentru ridicare