Cotidienele româneşti încheie primul semestru al anului cu rezultate de vânzări care, deşi nu pot fi considerate excelente, sunt departe de previziunile sumbre enunţate de unii analişti
Cotidienele româneşti încheie primul semestru al anului cu rezultate de vânzări care, deşi nu pot fi considerate excelente, sunt departe de previziunile sumbre enunţate de unii analişti media.
Singurele ziare care au crescut în vânzări au fost "Adevărul", "Ziarul Financiar", "Cotidianul" şi "Click!". Un clasament provizoriu al celor mai vândute 10 cotidiene pe primele şase luni ar arăta astfel: "Libertatea", pe locul întâi, urmată de "Jurnalul Naţional", "Gazeta Sporturilor", "Pro Sport", "Evenimentul Zilei", "Click!" (are date pe doar patru luni, martie-iunie), "România Liberă", "Adevărul", "Gândul" şi "Ziarul".
Datele publicate pe site-ul Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT) arată vânzări mai mici pentru marea majoritate a ziarelor, însă sunt de remarcat şi câteva excepţii. Astfel, "Adevărul" a avut o medie de vânzări de 29.805 exemplare în perioada aprilie-iunie, faţă de 24.090, în primul trimestru al anului, conform datelor furnizate de Departamentul de distribuţie al trustului Adevărul Holding.
Datele de pe site-ul BRAT arată, pentru primul semestru, o medie de vânzări de 26.966 copii, şi o creştere de până la 31.623 de copii vândute în iunie. În afară de "Libertatea", alte trei tabloide îşi dispută un loc în clasamentul de vânzări, până acum cel mai vizibil fiind "Click!", care a înregistrat o cifră medie de vânzări pe 56.575 de exemplare pe lunile martie, aprilie, mai şi iunie, conform datelor furnizate de Departamentul de difuzare al Adevărul Holding.