Carl-Theo Fitzau, directorul BMW Group Romania, reprezentantul marcii germane pe piata locala, spune ca in industria premium o importanta deosebita o au si serviciile oferite de catre companie, nu doar livrarea automobilului in sine.
"Odata cu intrarea directa pe piata locala a BMW Group, am adoptat o noua strategie de marketing. Oferirea de servicii legate de intretinere si posibilitatea de a majora perioada in care proprietarul nu va suporta costuri de intretinere la pana sase ani (in standard este oferit pachetul de baza pentru pentru primii cinci ani, contra-cost existand posibilitatea ca acest interval sa fie majorat la sase ani - n.red.) au o contributie importanta asupra imaginii brandului, precum si asupra cresterii valorii reziduale a automobilului", spune Carl-Theo Fitzau, directorul BMW Group Romania.
O importanta in ceea ce priveste importul de automobile de segment premium o are timpul de livrare, care de obicei oscileaza intre cateva zile, daca modelul respectiv este pe stoc in Romania, sau la trei luni, daca se opteaza pentru o configuratie speciala.
"Prin prezenta directa pe piata locala, BMW Group va optimiza timpul de livrare al modelelor BMW. Daca modelul este unul fara echipamente 'exotice', automobilul este livrat in mai putin de o luna. Timpul de livrare poate ajunge la trei luni numai daca este vorba de un model mai special", spune Carl-Theo Fitzau.
O componenta importanta asupra cresterii vanzarilor in raport cu principalii concurenti germani din industria premium o reprezinta timpul de livrare.
"Imbunatatirea intervalului de timp intre depunerea comenzii si livrarea automobilului va determina o crestere a vanzarilor de pana la 15% in perioada urmatoare.
BMW Group a preluat activitatea de import a automobilelor BMW pe piata locala la 1 iulie, anterior aceasta fiind gestionata de Automobile Bavaria, care