Grupul japonez Sony Corporation a anuntat, joi, ca a vandut peste 250.000 de exemplare din ultima versiune a consolei sale PlayStation Portable (PSP) in doar patru zile care au trecut de la lansarea acestui produs pe piata japoneza.
Sony a lansat noua versiune a consolei PSP, mai usoara si mai ieftina decat modelul original, pe data de 20 septembrie in Japonia cu intentia de a concura cu DS Lite, un produs similar oferit de rivalul Nintendo Co Ltd.
Noua consola PSP se comercializeaza cu 19.800 de yeni, adica cu cinci procente mai putin decat modelul original PSP.
Atat Sony cat si Nintendo si-au lansat propriile console portabile de jocuri video, PSP si DS, la sfarsitul anului 2004 insa in ultima perioada vanzarile de PSP, care poate rula filme, muzica si jocuri, au fost depasite de vanzarile de DS Lite, versiunea mai usoara a Nintendo DS.
Grupul japonez Sony Corporation a anuntat, joi, ca a vandut peste 250.000 de exemplare din ultima versiune a consolei sale PlayStation Portable (PSP) in doar patru zile care au trecut de la lansarea acestui produs pe piata japoneza.
Sony a lansat noua versiune a consolei PSP, mai usoara si mai ieftina decat modelul original, pe data de 20 septembrie in Japonia cu intentia de a concura cu DS Lite, un produs similar oferit de rivalul Nintendo Co Ltd.
Noua consola PSP se comercializeaza cu 19.800 de yeni, adica cu cinci procente mai putin decat modelul original PSP.
Atat Sony cat si Nintendo si-au lansat propriile console portabile de jocuri video, PSP si DS, la sfarsitul anului 2004 insa in ultima perioada vanzarile de PSP, care poate rula filme, muzica si jocuri, au fost depasite de vanzarile de DS Lite, versiunea mai usoara a Nintendo DS.