I se spune "geek-chic brand". Este o companie care se numeste, de fapt, Moo, si care face business cards pentru oamenii care nu au un business.
Richard Moross este primul care a recunoscut ca firma sa, Moo, pare de moda veche prin comparatie cu toate celelalte afaceri de acest gen care au pornit pe internet. "Este destul de simplu sa creezi o carte de vizita", spune Moross, CEO-ul si fondatorul de 29 de ani al companiei.
Sediul central Moo se afla la Londra. Provocarea, spune Moross, "a fost sa facem cartile de vizita sa nu arate doar ca niste bucati de hartie pe care s-a scris ceva cu cerneala. Cu alte cuvinte, am vrut sa facem carti de vizita care sa fie 'cool' sau macar 'geek-chic'".
De cand a lansat acest serviciu, in septembrie anul trecut, Moo a onorat mai mult de 30 de mii de comenzi in peste 140 de tari. In acelasi timp, VistaPrint are in jur de 20 de mii de cereri de carti de vizita din toata lumea in fiecare zi. Diferenta este mare, dar si nisa pe care a intrat Moo este una destul de mica. Sau, cel putin, era una restransa anul trecut.
"Calling cards" sau "unbusiness cards", asa cum le numeste Moross, se adreseaza oamenilor care nu au o afacere, dar care vor sa fie prezentati si reprezentati de o carte de vizita prin care sa explice foarte bine ceea ce fac, chiar daca acest lucru nu are o legatura evidenta cu lumea afacerilor. Asa au aparut business cards-urile pentru posesorii de bloguri, de website-uri cu fotografii sau, pur si simplu, pentru cei cu un avatar de messenger inca neprezentat lumii intregi.
A incheiat parteneriate cu diverse comunitati online - site-uri de photo-sharing cum sunt Flickr.com (Yahoo) si Fotolog, platforme de blog precum Vox si LiveJournal, lumi virtuale ca Second Life si Habbo, retele de socializare precum Bebo. Apoi si-a promovat oferta de carti de vizita personalizate pentru utilizator