În încercarea de a prinde din urmă Google, Microsoft a schimbat faţa mai vechiul său serviciu de căutare pe web, Windows Live. Noua faţă a lui Windows Live se poate mândri cu faptul că se încadrează în tendinţa actuală de a o oferi mai mult decât tradiţionalele link-kuri către pagini cu text, în condiţiile în care oferă o căutare unificată pentru site-uri web, ştiri, fotografii si materiale video într-o singură pagină.
Rivalii de la Google si Ask.com au făcut mutări similare în cursul aceastui an şi cei de la Yahoo intenţionează să-i urmeze.În ceea ce priveşte numărul de utilizatori al motoarelor de căutare, Microsoft se situează pe locul 3, cu doar 11,3% din piaţa căutărilor din SUA. Google deţine 56,5% din piaţă şi Yahoo 23,3%, potrivit unui studiu realizat in luna august de compania de cercetare ComScore.
Analiştii consideră însă că Microsoft este una dintre puţinele companii care are potenţialul de a se apropia în viitor de gigantul motoarelor de căutare Google. (R.Ş.)
În încercarea de a prinde din urmă Google, Microsoft a schimbat faţa mai vechiul său serviciu de căutare pe web, Windows Live. Noua faţă a lui Windows Live se poate mândri cu faptul că se încadrează în tendinţa actuală de a o oferi mai mult decât tradiţionalele link-kuri către pagini cu text, în condiţiile în care oferă o căutare unificată pentru site-uri web, ştiri, fotografii si materiale video într-o singură pagină.
Rivalii de la Google si Ask.com au făcut mutări similare în cursul aceastui an şi cei de la Yahoo intenţionează să-i urmeze.În ceea ce priveşte numărul de utilizatori al motoarelor de căutare, Microsoft se situează pe locul 3, cu doar 11,3% din piaţa căutărilor din SUA. Google deţine 56,5% din piaţă şi Yahoo 23,3%, potrivit unui studiu realizat in luna august de compania de cercetare ComScore.
Analiştii consideră însă că Microsoft este una dintre puţinel