Leo Burnett este prima agenţie de publicitate din România care a obţinut un premiu la Euro-EFFIE Awards, cea mai prestigioasă competiţie europeană care premiază campaniile de publicitate dezvoltate la nivel regional.
Trofeul câştigat este un Bronze Effie la categoria Bunuri de larg consum, fiind acordat campaniei „Tide pentru Supermame”, concepută pentru Procter & Gamble. Campania a fost implementată în ţări din Balcani - Bulgaria, Bosnia Herţegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Grecia - şi dincolo de ei - în Rusia, Ucraina, Belarus, Ungaria -, devenind prima campanie elaborată în România care ajunge să fie utilizată la un nivel atât de larg.
Leo Burnett este deţinătoarea titlului de Agenţia Anului în ultimii 5 ani la Ad’Or, a titlului de Agenţia Anului 2005 la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum şi singura agenţie românească nominalizată de 6 ori la Cannes Lion, cel mai important festival de publicitate din lume. (B.T.)
Leo Burnett este prima agenţie de publicitate din România care a obţinut un premiu la Euro-EFFIE Awards, cea mai prestigioasă competiţie europeană care premiază campaniile de publicitate dezvoltate la nivel regional.
Trofeul câştigat este un Bronze Effie la categoria Bunuri de larg consum, fiind acordat campaniei „Tide pentru Supermame”, concepută pentru Procter & Gamble. Campania a fost implementată în ţări din Balcani - Bulgaria, Bosnia Herţegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Grecia - şi dincolo de ei - în Rusia, Ucraina, Belarus, Ungaria -, devenind prima campanie elaborată în România care ajunge să fie utilizată la un nivel atât de larg.
Leo Burnett este deţinătoarea titlului de Agenţia Anului în ultimii 5 ani la Ad’Or, a titlului de Agenţia Anului 2005 la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum şi singura agenţie românească nominalizată de 6 ori la Cannes Lion, cel mai important festiv