Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romănia (CNADNR) a incheiat in 2001 un contract pe cinci ani de "numai" 27 de milioane de euro, pentru achiziţionarea de indicatoare rutiere, cu SC Helvespid SRL. Patronul fericitei firme furnizoare era chiar director in CNADNR in perioada respectivă. Astăzi, pănă la "consumarea" intregii sume se dau acte adiţionale conform clauzelor bine ticluite.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romănia (CNADNR) a incheiat in 2001 un contract de aproape 27 de milioane de euro pentru achiziţia de indicatoare rutiere cu SC Helvespid SRL, al cărei patron era chiar director in CNADNR in perioada respectivă.
Chiar in toiul alegerilor generale din 2000, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romănia (CNADNR) a semnat un contract in valoare de 27 de milioane de euro pentru achiziţionarea de indicatoare şi mijloace de semnalizare cu SC Helvespid SRL din Bucureşti.
O afacere grasă, mai ales dacă facem o comparaţie cu un alt contract avut de firma respectivă cu CNADNR, in valoare de aproximativ 1,6 milioane de dolari. Contractul de 1,6 milioane a fost insă finanţat de Banca Mondială, iar cel de 23 de milioane de euro este pe bani publici autohtoni. Patronul SC Helvespid SRL, Octav Filimon, era, la data semnării contractului, directorul Direcţiei Programe, Finanţări Nerambursabile din cadrul aceleiaşi Companii Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale. Octav Filimon recunoaşte că era director in CNADNR la data incheierii bănosului contract, dar se apără spunănd că nu el era acţionar in firmă, ci mama sa. Filimon susţine, de asemenea, că CNADNR şi-a incălcat in mod repetat obligaţiile contractuale faţă de el, achiziţionănd cantităţi mult mai mici decăt cele prevăzute, semnănd actele adiţionale cu intărziere şi plătindu-i cu şi mai mar