Bucureştiul a ajuns pentru locuitorii săi un deşert de betoane, în care abia îşi duc traiul. Primăria Capitalei nu putea accepta acest lucru şi s-a gândit să schimbe tonusul bucureştenilor. Cum? Francezii care conduc firma mixtă româno-franceză Apa Nova l-au găsit pe Felix Tătaru (care deţine GMP Advertising), cel care a făcut campania preşedintelui Traian Băsescu şi se ocupă acum de alte proiecte bănoase.
El a fost ales să facă, pe banii luaţi de Apa Nova de la bucureşteni, o campanie de „umanizare” a străzilor triste. Aşa că, primind un aviz de la Primăria Capitalei, Apa Nova a plătit firma lui Felix Tătaru, care a împânzit oraşul cu plăcuţe cu nume de străzi inventate, fără a ţine măcar seama de numele real al arterelor.
Prima la care s-au gândit să schimbe denumirea este tocmai strada Mihai Eminescu, care a devenit „Strada unde am sărutat-o pe Mimi”. (T.L.V.)
Bucureştiul a ajuns pentru locuitorii săi un deşert de betoane, în care abia îşi duc traiul. Primăria Capitalei nu putea accepta acest lucru şi s-a gândit să schimbe tonusul bucureştenilor. Cum? Francezii care conduc firma mixtă româno-franceză Apa Nova l-au găsit pe Felix Tătaru (care deţine GMP Advertising), cel care a făcut campania preşedintelui Traian Băsescu şi se ocupă acum de alte proiecte bănoase.
El a fost ales să facă, pe banii luaţi de Apa Nova de la bucureşteni, o campanie de „umanizare” a străzilor triste. Aşa că, primind un aviz de la Primăria Capitalei, Apa Nova a plătit firma lui Felix Tătaru, care a împânzit oraşul cu plăcuţe cu nume de străzi inventate, fără a ţine măcar seama de numele real al arterelor.
Prima la care s-au gândit să schimbe denumirea este tocmai strada Mihai Eminescu, care a devenit „Strada unde am sărutat-o pe Mimi”. (T.L.V.)