Giorgio Chiosso, istoric al educaţiei şi al pedagogiei, reuşeşte în cartea “Teorii ale educaţiei şi ale formării” să ofere profesorilor, dar şi viitorilor profesori o sinteză a curentelor, tendinţelor, autorilor şi problemelor din pedagogie.
Cartea cuprinde şi teorii mai puţin cunoscute în contextul românesc, precum teoria “minţii ecologice” a lui Bateson sau concepţia filo-zofico-pedagogică a “omului, ca om” a lui Buber. Giorgio Chiosso a făcut parte din comisia care a realizat reforma educaţiei în Italia (2001). Volumul apărut la Editura Humanitas Educaţional costă 15 lei.(E.L)
Giorgio Chiosso, istoric al educaţiei şi al pedagogiei, reuşeşte în cartea “Teorii ale educaţiei şi ale formării” să ofere profesorilor, dar şi viitorilor profesori o sinteză a curentelor, tendinţelor, autorilor şi problemelor din pedagogie.
Cartea cuprinde şi teorii mai puţin cunoscute în contextul românesc, precum teoria “minţii ecologice” a lui Bateson sau concepţia filo-zofico-pedagogică a “omului, ca om” a lui Buber. Giorgio Chiosso a făcut parte din comisia care a realizat reforma educaţiei în Italia (2001). Volumul apărut la Editura Humanitas Educaţional costă 15 lei.(E.L)