Japonezii de la Mitsubishi au publicat, luni, fotografiile oficiale ale celei de-a zecea generatii Lancer Evolution.
Mitusbishi a incercat sa faca o masina superputernica si in acelasi timp usor de condus, introducand in acest sens in echiparea tehnica a modelului noul pachet S-AWC (Super All Wheel Control) si Transmisia Sport Shift cu dublu ambreiaj si sase trepte.
Designul este dinamic din care reiese in fata grila trapezoidala care se incadreaza in designul de ultima ora al celor de la Mitsubishi, dar si spoilerele sau eleronul posterior.
Evo X este dotat cu un motor turbo DOHC MIVEC de 2.0 litri (4 cilindri) care dispune de 276 CP/6500 rpm si de 422 Nm/3500 rpm.
In interior, Evo X vine cu noile scaune Recaro, volanul sport de diametru redus si acoperit cu piele, display-ul multimedia si panoul de bord cu instrumente bine delimitate si nuanta neagra cu tuse argintii.
Deocamdata, Mitsubishi Evo X va intra la vanzare exclusiv pe piata japoneza, urmand ca la mijlocul lui 2008 sa ajunga si in Europa.
In Japonia, preturile pornesc de la 18.300 si se opresc la 23.000 de euro.
Japonezii de la Mitsubishi au publicat, luni, fotografiile oficiale ale celei de-a zecea generatii Lancer Evolution.
Mitusbishi a incercat sa faca o masina superputernica si in acelasi timp usor de condus, introducand in acest sens in echiparea tehnica a modelului noul pachet S-AWC (Super All Wheel Control) si Transmisia Sport Shift cu dublu ambreiaj si sase trepte.
Designul este dinamic din care reiese in fata grila trapezoidala care se incadreaza in designul de ultima ora al celor de la Mitsubishi, dar si spoilerele sau eleronul posterior.
Evo X este dotat cu un motor turbo DOHC MIVEC de 2.0 litri (4 cilindri) care dispune de 276 CP/6500 rpm si de 422 Nm/3500 rpm.
@N