În statele OECD, într-o clasă din cadrul învăţământului primar sunt, în medie, 22 de elevi. Dacă în Coreea sunt 33 de elevi într-o clasă, în Danemarca, Grecia, Italia şi Portugalia, o clasă are mai puţin de 20 de elevi.
În gimnaziu, o clasă are, în medie, 24 de elevi. În funcţie de ţară, cifra diferă. În general, numărul de elevi dintr-o clasă creşte cu 3, de la învăţământul primar, la cel gimnazial / liceal. În ceea ce priveşte numărul de elevi care îi revin unui profesor, raportul mediu în statele OECD este de 17 / 1, pentru învăţământul primar.
Dacă în Turcia, Coreea şi Mexic sunt 26 de elevi la un profesor, în Italia, Portugalia şi Ungaria sunt mai puţin de 11 elevi la un cadru didactic. La învăţământul secundar – gimnaziu şi liceu – numărul de elevi pe profesor scade la 13, în medie.
În Austria, Belgia, Grecia, Portugalia şi Spania, sunt, însă, mai puţin de 11 elevi pe profesor. În Finlanda şi Marea Britanie sunt 14 elevi la un profesor, iar în Franţa şi Australia sunt 12,pe când, în Suedia şi Polonia – 13. În România, media este de 15 elevi / cadru didactic. (M.C.)
În statele OECD, într-o clasă din cadrul învăţământului primar sunt, în medie, 22 de elevi. Dacă în Coreea sunt 33 de elevi într-o clasă, în Danemarca, Grecia, Italia şi Portugalia, o clasă are mai puţin de 20 de elevi.
În gimnaziu, o clasă are, în medie, 24 de elevi. În funcţie de ţară, cifra diferă. În general, numărul de elevi dintr-o clasă creşte cu 3, de la învăţământul primar, la cel gimnazial / liceal. În ceea ce priveşte numărul de elevi care îi revin unui profesor, raportul mediu în statele OECD este de 17 / 1, pentru învăţământul primar.
Dacă în Turcia, Coreea şi Mexic sunt 26 de elevi la un profesor, în Italia, Portugalia şi Ungaria sunt mai puţin de 11 elevi la un cadru didactic. La învăţământul secundar – gimnaziu şi liceu – numărul de elevi pe profesor