Deşi se află într-o fază experimentală, posturile tv pe internet pot reprezenta o alternativă la televiziunile clasice. O nouă nişă începe să prindă contur pe internet: televiziunile. Deşi se află într-o fază experimentală, posturile tv pe internet pot reprezenta o alternativă la televiziunile clasice.
O nouă nişă începe să prindă contur pe internet: televiziunile. Aflate în fază incipientă, nu se poate vorbi încă despre o concurenţă acerbă între acestea şi nici nu reuşesc să atingă audienţele pe care le au posturile "clasice".
Brain TV, Evo TV, Liber TV şi Trilulilu sunt câteva din platformele online care îşi difuzează programele exclusiv pe internet. Profilul acestor posturi este diferit. Unele îşi semnează şi îşi asumă propriile producţii, altele sunt asemănătoare platformei Youtube, colectând conţinutul video pe care îl organizează pentru internauţi. Lansarea unui astfel de canal de comunicare nu este la îndemâna oricui.
Diferenţele dintre o televiziune online şi una tradiţională încep chiar prin modul de difuzare. Apoi, televiziunea clasică este dependentă de rating, în timp ce televiziunea online poate viza o anumită nişă de consumatori şi este în măsură "să-şi selecteze audienţa". "Ca şi profitabilitate, nu depinzi de <> , ci de planul tău de publicitate şi de talentul omului de marketing.
În plus, îţi poţi permite şi o educare a publicului tău pe temele pe care îşi doreşte o dezvoltare", declară Emi Gal, director general Brain TV. Foarte important este aşa-numitul "feedback" pe care emisiunile unei televiziuni online îl pot primi chiar în momentul vizionării. Apoi, internauţii nu sunt legaţi de o oră de emisie şi există posibilitatea vizionării "în reluare". "Poţi să-ţi integrezi televizunea în programul tău zilnic şi nu viceversa", adaugă Emi Gal.
Investiţie de 500.000 de euro
Lansată pe 15 aprilie 2007, Evo T