Retailerul de produse electronice si electrocasnice Domo a raportat in primele noua luni ale anului vanzari de 125 milioane de euro, in avans cu 59% fata de aceeasi perioada din 2006, potrivit datelor publicate astazi de companie, preluate de Mediafax.
"Aproximativ 50% din cresterea vanzarilor se datoreaza extinderii retelei de magazine, iar 50% vine de la cresterea pietei de profil, iar Domo performeaza mai bine decat piata", a declarat, astazi, directorul general al Domo Retail, Lorand Szarvadi.
Mai multe stiri pe site-ul
Retailerul de produse electronice si electrocasnice Domo a raportat in primele noua luni ale anului vanzari de 125 milioane de euro, in avans cu 59% fata de aceeasi perioada din 2006, potrivit datelor publicate astazi de companie, preluate de Mediafax.
"Aproximativ 50% din cresterea vanzarilor se datoreaza extinderii retelei de magazine, iar 50% vine de la cresterea pietei de profil, iar Domo performeaza mai bine decat piata", a declarat, astazi, directorul general al Domo Retail, Lorand Szarvadi.
Mai multe stiri pe site-ul