Conform Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA, marcile germane detin 24,1% din piata masinilor noi de import, cu vanzari de peste 31.000 de unitati in primele opt luni ale anului.
Masinile producatorilor germani si-au gasit in primele opt luni ale anului 31.143 cumparatori, in timp ce anul trecut vanzarile au fost de 19.029 unitati, in intervalul mentionat, ceea ce reprezinta o crestere de 63,6% de la an la an.
Cea mai bine vanduta marca germana pe piata romaneasca a fost, in primele opt luni ale anului, Volkswagen, cu 14.861 unitati, urmata de Opel, cu 11.387 masini comercializate in Romania, si Audi, cu 1.834 unitati.
Cel mai vandut model german in primele opt luni a fost Opel Astra Classic, cu 5.903 unitati, urmat de Volkswagen Polo, cu 4.177 unitati.
In total, vanzarile masinilor de import au totalizat 129.245 de unitati in primele opt luni ale anului, in crestere cu 53,2% fata de perioada similara din 2006, cand au fost comercializate 84.358 autoturisme.
Conform Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA, marcile germane detin 24,1% din piata masinilor noi de import, cu vanzari de peste 31.000 de unitati in primele opt luni ale anului.
Masinile producatorilor germani si-au gasit in primele opt luni ale anului 31.143 cumparatori, in timp ce anul trecut vanzarile au fost de 19.029 unitati, in intervalul mentionat, ceea ce reprezinta o crestere de 63,6% de la an la an.
Cea mai bine vanduta marca germana pe piata romaneasca a fost, in primele opt luni ale anului, Volkswagen, cu 14.861 unitati, urmata de Opel, cu 11.387 masini comercializate in Romania, si Audi, cu 1.834 unitati.
Cel mai vandut model german in primele opt luni a fost Opel Astra Classic, cu 5.903 unitati, urmat de Volkswagen Polo, cu 4.177 unitati.