Romtelecom, cel mai mare jucator de pe piata de telefonie fixa, si-a propus sa angajeze cateva sute de persoane in departamentele din zona de comercial, dar si pentru divizia de call center-e.
„Cele mai cautate posturi sunt cele din departamentele comerciale si cele tehnice, foarte specializate. In general exista un interes mare si datorita proiectelor speciale pe care le realizeaza compania, care trece printr-o transformare profunda de business, evoluand de la furnizor de telefonie fixa la un furnizor de servicii complete de comunicatii si multimedia”, a declarat pentru Wall-Street Anca Georgescu, director executiv resurse umane, Romtelecom.
Romtelecom foloseste mult partea de recrutare online, foarte dezvoltata in Romania, insa participam la targuri de joburi, organizand de curand un asemenea targ propriu, pentru divizia comerciala – segmentul de business, care s-a bucurat de mare interes din partea potentialilor candidati – pentru o zi intreaga Palatul Telefoanelor, unde s-a desfasurat evenimentul, a fost plin de tineri dornici sa lucreze pentru Romtelecom. „Am organizat un targ propriu considerand ca ne va asigura o viteza optima de identificare si completare a posturilor”, explica Anca Georgescu.
De asemenea, compania foloseste recrutarea interna, incercand sa identifice cu prioritate in interiorul organizatiei candidati pentru anumite posturi, cel putin in cazurile in care se considera ca exista competentele necesare.
„In sine, recrutarea interna poate constitui o motivare suplimentara a anagajatilor, prin crearea de oportunitati de dezvoltare profesionala”, cred specialistul in resurse umane al celui mai mare operator de telefonie fixa de pe piata locala.
La nivelul intregii organizatii, Romtelecom inregistreaza o fluctuatie de personal „destul de mica”. Exista anumite departamente care sunt afectate mai mult de fluctuatie, cum