Fie ca descarca melodii dupa anumite site-uri, sau ca petrec ore intregi discutand la telefon cele mai noi intamplari, tinerii de azi sunt clienti importanti in portofoliul operatorilor de telefonie mobila din Romania, iar marketerii pregatesc oferte pe masura.
“Cosmote a intrat pe piata cu produse care se adresau in special acestei categorii, cu mesaje si campanii special concepute pentru tineri, dar a extins atat targeturile, cat si mesajele pentru a se adresa unui numar cat mai mare de utilizatori”, ne-a declarat Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager Cosmote Romania. Operatorul se ingrijeste de tineri oferindu-le “Cea mai tare combinatie pentru Cartela” mesaj “extras” chiar din limbajul tinerilor.
Pentru operatorul elen, 37% din clienti au varste cuprinse intre 15-24 de ani.
La Orange exista “Orange Young”, in care poti apela cu 1 eurocent/minut in grup pana la 15 iulie 2008 si pot efectua apeluri nationale la tarife din retea, Orange Click, Majorat, Student si PrePay Music pentru elevii sau studentii clienti ai companiei, a enumerat ofertele Cristian Chiru, Youth Proposition Manager.
Clientii tineri ai operatorului Vodafone au la dispozitie Vodafone Campus, prin care elevii si studentii pot efectua apeluri cu tarife preferentiale catre alti clienti inscrisi in program sau pot trimite SMS-uri la pret redus, portalul Vodafone Live! si Vodafone 3G Broadband pentru transfer de date.
Specialistii in marketing ai operatorilor de telefonie mobila au constatat ca tinerii sunt foarte usor atrasi de concertele puse pe scena, astfel incat acest fel de eveniment nu a lipsit din agendele companiilor in vara aceasta.
“Inca de la intrarea pe piata din Romania, Cosmote a organizat o serie de evenimente destinate publicului tanar – de la seria de concerte sustinuta de trupe populare in randul tinerilor in cursul anului trecut pe litoral,