Producatorul auto german DaimlerChrysler isi va schimba denumirea in Daimler AG incepand cu data de 4 octombrie, incercand sa se indeparteze de subsidiara sa americana cu probleme. Actionarii care se vor reuni la Berlin ar urma sa aprobe noul nume, desi compania inca detine 20% din Chrysler. O parte din actionari nu sunt de acord cu noul nume, si ar prefera reintoarcerea la Daimler-Benz, numele pe care compania l-a folosit pana in 1998, cand a fuzionat cu Chrysler. Noul logo al com
Producatorul auto german DaimlerChrysler isi va schimba
denumirea in Daimler AG incepand cu data de 4 octombrie, incercand sa se
indeparteze de subsidiara sa americana
cu probleme. Actionarii care se vor reuni la Berlin ar urma sa aprobe noul nume, desi
compania inca detine 20% din Chrysler.
O parte din actionari nu sunt de acord cu noul nume, si ar
prefera reintoarcerea la Daimler-Benz, numele pe care compania l-a folosit pana
in 1998, cand a fuzionat cu Chrysler. Noul logo al companiei va fi prezentat
dupa votul actionarilor.
Fostul Consiliu de Administratie al Dailmer-Benz intentiona
sa tranforme DaimlerChrysler intr-un gigant al industiriei, insa planurile sale
au esuat si totul s-a terminat anul acesta, cand Chrysler a fost vanduta
fondului de investitii Cerberus.
In timp ce predecesorii lui au incercat fara succes sa
transforme Daimler intr-o marca universala, intrand in industria aerospatiala,
financiara si a produselor de uz casnic, Dieter Zetsche, actualul sef al
companiei, va reorienta productia companiei pe cele doua axe traditionale,
autovehicule si autocamioane Mercedes.
Prezentata in 1998 ca fiind perfecta, fuziunea intre Daimler-Benz si Chrysler a provocat pierderi @N_P