Foto: Evz
Autoturismul va ajunge la un client din Italia, care nu a aflat pana acum ca va fi posesorul unei masini aniversare. Nu intamplator, incepand din primul semestru al acestui an, exporturile Dacia au depasit livrarile de pe piata interna.
„Avem mai multe comenzi decat am putea sa facem fata, asa ca nu ne permitem sa pastram masina cu numar rotund, desi ne-am fi dorit acest lucru”, a declarat Charles Morillo, directorul general al uzinei Dacia, care a precizat ca in Germania exista liste de asteptare pentru un Logan, care pot merge pana la jumatate de an.
Limita: 350.000 de masini pe an
In aceasta vara, in fabrica de la Mioveni s-au facut investitii in cresterea capacitatii de productie.
De la o productie de circa 50 de unitati pe ora in prezent, constructorul intentioneaza sa ajunga la 60-63 de unitati produse pe ora in 2008, care este si limita maxima standard in uzinele de autovehicule ale grupului Renault.
Pentru cresterea capacitatii de productie, compania a investit in largirea liniilor de productie, dar si in angajarea de noi tehnicieni. Directorul uzinei Dacia nu a precizat insa care este valoarea investitiilor derulate in aceasta perioada de companie.
Dupa cresterea capacitatii de productie, constructorul va ajunge sa produca anual circa 350.000 de unitati, de la 220.000 de unitati, la inceputul acestei veri.
Cinci caroserii pe o linie
Din 2008, de pe linia de productie de la Mioveni vor iesi cel putin inca doua modele - Pick-Up si Sandero, dupa cum a precizat presedintele grupului Renault, Carlos Ghosn, la Salonul Auto de la Frankfurt.
Este de asteptat insa ca un model SUV derivat din Logan, a carui productie este inclusa in strategia pana in 2009 a grupului Renault, sa fie produs tot pe platfoma de la Pitesti. Reprezentantii companiei nu au dorit