La Summit-ul IAA de la Bucureşti, industria de comunicare a luat lecţii de adaptare la noile tehnologii. Mediile digitale vor cuceri în următorii ani publicitatea, în detrimentul canalelor tradiţionale, precum presa scrisă, TV sau radio, susţine Joseph Ghossoub, preşedintele IAA Worldwide. Afirmaţia a fost făcută în cadrul primei ediţii a Summit-ului European al International Advertising Association (IAA), găzduită săptămâna trecută de Bucureşti. „Publicitatea
La Summit-ul IAA de la Bucureşti, industria de comunicare a luat lecţii de adaptare la noile tehnologii. Mediile digitale vor cuceri în următorii ani publicitatea, în detrimentul canalelor tradiţionale, precum presa scrisă, TV sau radio, susţine Joseph Ghossoub, preşedintele IAA Worldwide.
Afirmaţia a fost făcută în cadrul primei ediţii a Summit-ului European al International Advertising Association (IAA), găzduită săptămâna trecută de Bucureşti. „Publicitatea tradiţională a murit!“, a decretat Ghossoub, referindu-se la pieţele cu tehnologie şi industrie publicitară dezvoltate. Preşedintele IAA Worldwide atrage astfel atenţia jucătorilor din comunicare asupra schimbărilor rapide ale obiceiurilor de consum. „Agenţiile vor trebuie să se adapteze la noi moduri de a face publicitate, să lucreze cu noile tehnologii (telefonie mobilă, iPod, podcast)“, a explicat Ghossoub pentru Capital. Pe viitor, pentru a avea succes, companiile trebuie să îşi implice consumatorul în construcţia brandului prin activităţi de comunicare integrată.
Preşedintele IAA Worldwide a specificat că schimbările tehnologice sunt în dezvoltare şi în România, unde tot mai mulţi tineri au acces la canalele digitale. În plus, industria de publicitate locală este activă şi are atât potenţial. „Aveţi aici advertising de calitate şi deja sunteţi prezenţi şi premiaţi la cele