Chainsaw, studio american de post-producţie, are în vizor contracte locale de film, publicitate, televiziune şi internet. Chainsaw Europe - o afacere lansată de fraţii Florescu, proprietarii agenţiei de publicitate Saatchi&Saatchi, şi americanul Bill DeRonde - ar putea deveni un centru operaţional al celebrului studio american omonim. Capital: Când aţi deschis studioul Chainsaw din România? John Florescu: Acum vreo doi ani şi jumătate, i-am spus lui Bill: „Ce
Chainsaw, studio american de post-producţie, are în vizor contracte locale de film, publicitate, televiziune şi internet. Chainsaw Europe - o afacere lansată de fraţii Florescu, proprietarii agenţiei de publicitate Saatchi&Saatchi, şi americanul Bill DeRonde - ar putea deveni un centru operaţional al celebrului studio american omonim.
Capital: Când aţi deschis studioul Chainsaw din România?
John Florescu: Acum vreo doi ani şi jumătate, i-am spus lui Bill: „Ce-ar fi dacă am începe o afacere în Europa de Est, pentru piaţa locală, dar şi pentru cea regională? Tu ai fi responsabil de punerea pe picioare a companiei.“ Banii au venit de la el, din partea noastră (a holdingului Centrade, deţinut de fraţii Radu, John şi Nick Florescu, n.r.) şi a altor investitori.
Bill DeRonde: Acum suntem în plin proces de upgradare a capacităţilor noastre de producţie. Putem lucra cu imagini de înaltă definiţie, transferate de pe film pe suport digital. Ţinând cont de dinamismul pieţei, cred trebuie să intrăm în acest domeniu. Vom putea astfel să atragem un volum mai mare din filmele care se turnează aici, dar vom avea şi posibilitatea de a lucra mai mult şi mai bine la spoturile comerciale.
Capital: Aţi menţionat filmele. Acestea reprezintă cea mai mare parte a afacerii dumneavoastră?
@N