Vă prezentăm un produs inovator! Sistemul inovator de încălzire vă aşteaptă în magazine! Cel mai inovator produs la Premiile IT&C este... Sunt numai câteva exemple de anunţuri pe care le auzim în fiecare zi. Inovaţia a devenit cuvântul de ordine al mileniului trei, fie că ne ducem la cumpărături, fie că ne căutăm un loc de muncă. „Cum crezi că ai putea contribui la dezvoltarea acestei companii?“ Este o întrebare de baraj în cadrul interviului de a
Vă prezentăm un produs inovator! Sistemul inovator de încălzire vă aşteaptă în magazine! Cel mai inovator produs la Premiile IT&C este... Sunt numai câteva exemple de anunţuri pe care le auzim în fiecare zi. Inovaţia a devenit cuvântul de ordine al mileniului trei, fie că ne ducem la cumpărături,
fie că ne căutăm un loc de muncă.
„Cum crezi că ai putea contribui la dezvoltarea acestei companii?“ Este o întrebare de baraj în cadrul interviului de angajare. Răspunsul la această întrebare face diferenţa între candidaţi. Liderii de piaţă se bazează mult pe potenţialul inovativ al angajaţilor. Managerii vor vizionari. Angajaţi capabili să transforme visele în realitate. Adică, în produse sau servicii menite să atragă tot mai mulţi clienţi. În termeni dramatici, se spune că viitorul companiei depinde de ultimul om angajat. Din această cauză, firmele care ţintesc afaceri pe termen lung investesc mult, nu numai în identificarea candidaţilor cu potenţial creator, ci şi în dezvoltarea şi reţinerea lor în companie.
Măsurarea gradului de inovaţie al unei companii este însă un proces extrem de laborios, iar rezultatele au un grad de relativitate care fac discutabile aprecierile sau ierarhizările. Cu toate acestea, majoritatea companiilor vor de la angajaţi inovaţie şi creativitate. Cerinţa exprimă clar interesele companiei legate de dezvoltare şi