Compania de transport feroviar va atrage un credit sindicalizat de 120 de milioane de euro. Ultimul pas necesar CFR Marfă înaintea privatizării, finanţarea emisiunii de euroobligaţiuni, va fi făcut la mijlocul lui octombrie. Compania a reuşit să găsească refinanţare în ciuda scepticismului agenţiilor de rating. Compania Naţională de Transport Feroviar CFR Marfă va contracta la mijlocul lunii viitoare un credit sindicalizat, banii fiind necesari pentru a finanţa emisiunea
Compania de transport feroviar va atrage un credit sindicalizat de 120 de milioane de euro. Ultimul pas necesar CFR Marfă înaintea privatizării, finanţarea emisiunii de euroobligaţiuni, va fi făcut la mijlocul lui octombrie. Compania a reuşit să găsească refinanţare în ciuda scepticismului agenţiilor de rating.
Compania Naţională de Transport Feroviar CFR Marfă va contracta la mijlocul lunii viitoare un credit sindicalizat, banii fiind necesari pentru a finanţa emisiunea de obligaţiuni în valoare de 120 de milioane de euro atrasă acum cinci ani, cu scadenţă în decembrie. „Am purtat negocieri cu mai multe bănci şi, în final, cea care va aranja creditul va fi Raiffeisen Bank. Finanţarea este în valoare de 120 de milioane de euro“, a declarat pentru Capital Liviu Bobar, directorul general al companiei. În consorţiu urmează să participe şi alte bănci, iar condiţiile de creditare vor fi făcute publice la mijlocul lunii, când va fi semnat acordul. „Vom folosi o parte din bani pentru a achita obligaţiunile, iar o altă parte pentru programul de investiţii“, a adăugat acesta.
În luna august, agenţia de rating Standard & Poor’s a pus sub supraveghere, cu perspectivă negativă, ratingul „B“ al CFR Marfă, pentru datoriile pe termen lung, ca urmare a nivelului redus de lichidităţi. Cu toate că CFR Marfă se află în discuţii pentru contr