Mai rapidă şi arătoasă decât celelalte versiuni, Toyota Yaris TS e şi considerabil mai puţin confortabilă decât acestea. Şi sensibil mai scumpă.
Dacă vrei un Yaris mai vioi şi puţin diferit de versiunea standard, atunci TS este pentru tine. Cea mai nouă şi totodată cea mai puternică întruchipare a modelului japonez de clasă mică nu vine doar cu plusuri.
Mai bine zis, tocmai pentru că a cĺştigat într-o parte (personalitate şi forţă), a pierdut în cealaltă (accesibilitate şi confort). Aspectul exterior a fost mult îmbună tăţit faţă de ceea ce se poate vedea la echipările inferioare.
Coborĺrea suspensiei şi montarea unor jante de 17 inchi, care, pe acest model micuţ, arată chiar mai mari decĺt sunt, conferă TS-ului un aer aproape serios. Imaginea specială, dar deloc stridentă, este susţinută prin setul de bare faţă-spate modificate, pragurile laterale şi ornamentul cromat al evacuării. Cea mai reuşită tuşă poate fi însă grila faţă în formă de stup.
La interior, modificările sunt discrete. Revenirea indicatoarelor analogice, luminate într-un auriu odihnitor trece lejer drept principala noutate. Scaunele sunt o idee mai bine profilate, dar poziţia la volan este aproape nefiresc de înaltă.
Din cauza cauciucurilor cu talon îngust şi a suspensiilor mai rigide, orice imperfecţ iune a căii de rulare se resimte violent în habitaclu. Un drum cu piatră cubică abordat cu o viteză apropiată de cea maximă permisă în localităţi îţi lasă impresia că ai conduce un picamăr. Pe de altă parte, direcţia este mai promptă, iar ţinuta de drum considerabil îmbunătăţită.
Cel mai puternic motor al gamei
Sub capotă se găseşte motorul pe benzină 1.8 Dual VVT-i care dezvoltă 132 de cai-putere, cu 42 mai mult decĺt cel mai puternic propulsor prezent sub capota Yarisului fără sigla TS.
Chiar da