Principalele oraşe vizitate de vecinii de la sud în căutarea produselor de marcă sunt Bucureştiul şi Constanţa. Din ce în ce mai mulţi cetăţeni bulgari aleg să vină în România la Principalele oraşe vizitate de vecinii de la sud în căutarea produselor de marcă sunt Bucureştiul şi Constanţa.
Din ce în ce mai mulţi cetăţeni bulgari aleg să vină în România la cumpărături,
cele mai ţintite zone comerciale fiind cea a Bucureştiului şi a Constanţei, oraşe care oferă prezenţa unor mărci ce nu au pătruns în spaţiul comercial de la
sud de Dunăre.
În timp ce românii abia aşteaptă perioadele de sold-out din marile capitale ale Uniunii Europene pentru a da năvală la cumpărături de produse de marcă, şi România a început să joace un rol important pe piaţa shoppingului pentru ţările vecine. Atuul principal pare că este chiar diversitatea produselor de marcă care au pătruns pe piaţa autohtonă.
"Este adevărat că românii au ales în ultimii ani Bulgaria ca destinaţie turistică, succesul înregistrat de staţiunile de pe litoralul bulgăresc fiind deja unul cunoscut. În contrapartidă, ca să zic aşa, şi România dispune de atuurile ei. Printre ele se numără turismul pentru cumpărături", a declarat, pentru "Adevărul", Traian Bădulescu, reprezentantul Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.
Potrivit acestuia, mulţi bulgari aleg să vină la cumpărături mai ales în timpul sfârşitului de săptămână, durata unei "excursii" fiind de maximum o zi.
România, printre primele opţiuni
"Principalul argument este că în România produsele de firmă autentice sunt mai ieftine faţă de alte destinaţii apropiate bulgarilor cum ar fi ţări ca Grecia sau Turcia. Din câte informaţii am primit din partea colegilor din Bulgaria, am înţeles că s-au înfiinţat deja curse speciale din oraşele bulgăreşti cu destinaţia Bucureşti sau Constanţa", susţine Bădulescu. @N