Operatorul de comunicatii RCS&RDS a ajuns la un numar de un milion de abonati in telefonia fixa, cu 250.000 mai multi decat la sfarsitul lunii iunie a anului curent, conform datelor publicate de companie. RCS&RDS, al doilea operator de cablu TV de pe piata, a lansat in aprilie 2004, sub brandul RDS. tel, serviciul national de telefonie fixa - prima alternativa la Romtelecom de pe piata locala. La sfarsitul anului 2004, RDS.Tel avea 60.000 de abonati. In decembrie 2005, compania avea 350.000 de abonati, iar in aprilie 2006 - circa 450.000. Compania si-a majorat numarul de clienti printr-o oferta agresiva de preturi - operatorul furnizand gratuit pentru clientii sai de cablu si internet abonamente de telefonie fixa gratuite (cu taxa lunara de utilizare zero). Romtelecom (cu peste 3 mil. clienti) si UPC (cu 75.000 de clienti) sunt cei mai mari concurenti ai RCS&RDS de pe telefonia fixa, o piata pe care concurenta ridicata a determinat reduceri semnificative ale tarifelor in acest an. RCS&RDS, al doilea operator de cablu TV de pe piata locala a inregistrat anul trecut un profit net de 34,8 mil. euro, la afaceri de 221,7 mil. euro.
Operatorul de comunicatii RCS&RDS a ajuns la un numar de un milion de abonati in telefonia fixa, cu 250.000 mai multi decat la sfarsitul lunii iunie a anului curent, conform datelor publicate de companie. RCS&RDS, al doilea operator de cablu TV de pe piata, a lansat in aprilie 2004, sub brandul RDS. tel, serviciul national de telefonie fixa - prima alternativa la Romtelecom de pe piata locala. La sfarsitul anului 2004, RDS.Tel avea 60.000 de abonati. In decembrie 2005, compania avea 350.000 de abonati, iar in aprilie 2006 - circa 450.000. Compania si-a majorat numarul de clienti printr-o oferta agresiva de preturi - operatorul furnizand gratuit pentru clientii sai de cablu si internet abonamente de telefonie fixa gratuite (cu taxa l