Fit Distribution a lansat oficial sub umbrela PCfun site-ul de comert online Electrofun.ro adresat echipamentelor electronice si electrocasnice. Cu o investitie in primul an de 200.000 de euro, Electrofun a realizat in prima luna de la deschidere vanzari de 50.000 de dolari pentru 300 de comenzi plasate.
Magazinul online are 2.500 de produse listate, dar se urmareste atingerea unui nivel de 3.000 de produse, a spus Magda Stoica, director de vanzari Electrofun.
“Dupa primul an din momentul lansarii PCfun.ro, pornind de la experienta si rezultatele acestui proiect, am decis lansarea unui concept focalizat dedicat pietei de elctrocasnice. Am ales domeniul in concordanta cu expertiza proprie si a echipei de management. Proiectul isi propune o cifra de afaceri de 3 milioane de euro in primul an si o recuperare a investitiei in 18 luni”, a declarat Marius Ghenea, Presedintele ElectrFun.ro/PCFun.ro.
Odata cu lansarea ElectroFun, vor fi disponibile in premiera pentru mediul online din Romania gama completa Braun (P&G), marci ale Seb Group (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups), produsele Hotpoint Ariston (Indesit Romania), etc. La acestea, se vor adauga ofertele exclusive ale altor producatori consacrati, dar si modelele care nu fac in mod curent obiectul ofertelor din magazinele traditionale.
Barbatii predomina inca in topul cumparatorilor, insa femeile capata o pondere din ce in ce mai importanta fata de comenzile pentru IT&C, unde cumparatorii sunt in principal barbatii.
Echipa Electrofun are in vedere si usurinta cu care consumatorul navigheaza pe site, astfel incat urmeaza sa lanseze Quiq Search, care ajuta consumatorul sa gaseasca cel mai apropiat service, Accessories Help, pentru identificarea accesoriilor potrivit unui produs anume.
PCFun, magazinul online de produse IT, electronice si telefoane mobile, va atinge 200.0