Nu da tonul in materie de tendinte la nivel mondial precum Salonul Auto de la Detroit, Frankfurt, Paris sau Tokio, dar SIAB este cu siguranta unul dintre cele mai importante evenimente de acest gen din Europa de Sud-Est, in cadrul caruia constructorii de
Editia de anul acesta a Salonului Auto International de la Bucuresti (SIAB) are o importanta deosebita atat pentru Capitala, cat si pentru industria auto locala.
In 2007 Dacia a lansat cel de-al cincilea motor din gama, pe plan international Renault a prezentat modelul in cinci usi Sandero, realizat pe platforma comuna cu Logan, care ar putea fi asamblat si la Pitesti, si nu in ultimul rand Dacia urmeaza sa lanseze o noua versiune de caroserie pentru Logan, si anume cea pick-up.
Tot in acest an Ford a semnat contractul de privatizare a Automobile Craiova, achizitionand uzina in care timp de 12 ani s-au asamblat modele Daewoo.
Totodata, constructorul american a anuntat investitii de aproape 700 de milioane de euro si faptul ca va asambla la Craiova doua modele, unul de clasa mica (care, potrivit lui John Fleming, presedinte si CEO al Ford of Europe, va fi prezentat in toamna anului viitor, la Salonul Auto de la Paris) si un autovehicul utilitar de sub 3,5 tone.
In acest an SIAB va fi organizat intr-o noua locatie, la fostul Metro Otopeni, insa noua locatie a presupus atat un profit mai mic pentru organizatori, in comparatie cu editia precedenta, cat si cheltuieli mai mari pentru participanti.
Profitabilitatea evenimentului va fi cu 10% mai scazuta in comparatie cu editia precedenta din cauza cheltuielilor mai mari, potrivit declaratiilor lui Thierry Hesse, vicepresedinte AMC-APIA Expo, compania organizatoare a SIAB. "Tinta pentru editia de anul acesta a SIAB nu este profitabilitatea sa, ci imbunatatirea serviciilor oferite. Marja de profit va fi mai mica cu 10% in compar