Panasonic Romania vinde la momentul de fata de doua ori mai mult decat biroul din Slovacia si pentru prima data are vanzari egale cu cele din Unagaria, a declarat pentru Wall-Street Catalin Savulescu, directorul companiei. Acesta isi propune ca piata locala sa genereze venituri mai mari decat operatiunile din Ungaria pana la finele lui 2007.
“La ora actuala, Panasonic Romania vinde de doua ori cat vinde Panasonic in Slovacia si pentru prima data anul acesta, pana in acest moment suntem la egalitate cu Ungaria. Si sper ca pana la sfarsitul anului sa putem depasi Ungaria ca vanzari”, a spus Savulescu.
Cererea crescuta din partea consumatorilor si comercializarea unor produse care nu au avut anterior prea mult succes la noi in tara (plasmele, de exemplu), cumulate cu cresterea nivelului de trai in Romania sunt doar cateva premise care sa sprijine cresterea vanzarilor din Romania fata de cele din Ungaria.
Cele mai importante tari din Europa Centrala si de Est pentru business-ul Panasonic sunt Polonia si Cehia, la distanta foarte mare de Romania, insa directorul estimeaza ca odata cu cresterea economica din urmatorii ani, business-ul romanesc se va apropia de nivelul celor din topul est-european.
“Personal, imi doresc sa ajungem numarul unu in zona noastra ca si tara, chiar sa ajung la nivelul Poloniei”, a spus directorul Panasonic Romania.
Chiar daca in septembrie vanzarile companiei erau sub target-ul propus pana la aceasta perioada, Panasonic a avut, in primul semestru al anului fiscal, vanzari mai mari cu 4% comparative cu perioada similara a anului trecut.
Panasonic Romania se axeaza pe patru mari categorii de produse: televizoarele LCD, televizoarele cu plasma, camerele video digitale si camerele foto digitale.
“Panasonic promoveaza tehnologia si conceptul de plasma, scotand in fiecare an ceva nou fata de competitori”,