Evenimentul auto al anului are toate şansele să devină o simplă adunare, unde românii cumpără maşini Pentru zece zile, SIAB 2007 ar trebui să devină punctul de referinţă pentru
Evenimentul auto al anului are toate şansele să devină o simplă adunare, unde românii cumpără maşini
Pentru zece zile, SIAB 2007 ar trebui să devină punctul de referinţă pentru industria auto şi pasionaţii acesteia, scopul principal fiind schimbul de informaţii între clienţi şi producători.
Cum evenimentul se desfăşoară în România, influenţele trebuiau să capete iz mioritic, aşa că importatorii s‑au pus pe oferte speciale, care să atragă cât mai mulţi clienţi. Oricum, cei care au avut răbdarea necesară să se deplaseze până în Otopeni nu sunt hotărâţi ce marcă ori model îşi doresc. Majoritatea vizitatorilor vor doar să prospecteze piaţa, în vederea achiziţionării ulterioare a unui automobil, nu se ştie care.
Printre românii de rând, am găsit sâmbătă şi oameni de afaceri de succes, precum patronul Altex, Dan Ostahie. Acesta s-a arătat interesat de oferta de la standul Lamborghini-Bentley, unde exponatele nu erau sub 150 de mii de euro.
Preşedintele Altex s-ar vedea la bordul unui bolid ca Lamborghini, însă, mai mult ca sigur, va opta pentru un model Bentley, ofertă mult mai apropiată de nevoile zilnice ale unui om de afaceri.
Nu doar VIP-urile sunt interesate de maşini, ci şi românii de rând, şi asta se vede în contractele de vânzare deja încheiate de mulţi dintre importatorii cu stand la SIAB. Mitsubishi România a vândut, în primele două zile, peste 25 de maşini şi speră ca, până la sfârşitul expoziţiei, să încheie 150 de contracte de vânzare. Şi Hyundai stă binişor la vânzări, având încheiate 40 de contracte, în două zile, şi un target de 200-250 de unităţi, până se termină SIAB. Importatorul Kia este ceva mai rezervat şi are o ţintă de numai 100 de uni